O nunta de succes!

6475 afisari

Formatie de nunta TARAF VRANCENII
A venit si ziua in care ati hotarat sa va uniti destinele si sa intemeiati o familie? Perfect! Stiind cat poate fi de presanta dorinta de a avea un eveniment reusit, venim in ajutorul dumneavoastra cu cateva sfaturi:

1. Studiati piata inainte de a va apuca de organizare:
Trebuie sa va ganditi ca majoritatea dintre voi sunteti noi in acest domeniu si va va fi destul de greu sa porniti pe acest drum fara un mic plan. Astfel, va sfatuim sa vizitati macar un targ de nunti inainte de a face orice altceva. Aici va puteti interesa despre ultimele tendinte in domeniu si veti prinde deal-uri bune pentru tot ceea ce va este necesar: vestimentatie, restaurante, servicii foto-video, muzica, firme de wedding planning etc.

2. Puneti-va amprenta in organizarea propriei nunti:
Desi multi va vor recomanda sa va contractati o firma specializata inwedding planning pentru a scapa de stresul generat de partea organizatorica, nu uitati totusi ca acest eveniment trebuie sa va reprezinte in totalitate. Drept urmare, este bine sa va luati o astfel de firma dar trebuie sa va implicati si dvs. pentru a va pune amprenta asupra evenimentului. Cel mai bine este sa stabiliti inca de la bun inceput o tematica pentru eveniment, sa le explicati celor de la firma care va sunt asteptarile si ce fel de invitati veti avea.

3. Vizitati localurile, restaurantele sau ballroomurile care va plac:
Acest aspect este foarte important mai ales pentru persoanele din Bucuresti, avand in vedere gama larga de optiuni. Asadar, nu va luati orbeste dupa recomandari de la prieteni, propunerile firmei de wedding planning, poze, prezentari si recenzii online, VIZITATI locatiile pentru a va asigura ca indeplinesc toate cerintele dumneavoastra.

4. Alegeti mai multe tipuri de meniu:
Aici, pe langa preferintele dumneavoastra va trebui sa luati in calcul si preferintele culinare ale celorlalti, fiindca suntem siguri ca nu doriti sa aveti la nunta invitati infometati. Va trebui sa oferiti si meniuri pentru vegeterieni, lacto-vegetarieni, vegani etc. Puteti stabili cu restaurantul sau firma care se ocupa de organizare mai multe tipuri de meniuri si sa le cereti nuntasilor prin invitatia de nunta sa aleaga tipul de meniu dorit.

5. Contractati servicii foto - video de calitate:
Va recomandam sa alegeti o firma cu experienta care sa va asigure servicii de calitate, altfel riscati sa ramaneti fara amintiri pretioase care nu mai pot fi recuperate. Dintre cele 2 tipuri de servicii, foto si video sa luati in calcul ca cele foto sunt FOARTE importante. Este mult mai greu sa surprinzi in fotografiimomente impresionante, artistice decat pe filmare directa!
 
6. Muzica, elementul CHEIE al petrecerii:
Acesta este subiectul despre care am putea sa vorbim la nesfarsit... De ce spunem asta? Noi consideram ca muzica da tonul si stabileste atmosfera generala a petrecerii.
 
Indiferent daca dumneavoastra aveti un stil preferat, nu trebuie sa solicitati exclusiv acel tip de muzica sau daca va temeti de parerile celorlalti sa il excludeti. Tocmai de aceea trebuie sa alegeti un program cat mai diversificat, astfel incat sa nu va neglijati preferintele, dar sa si ridicati la dans toate categoriile de invitati.
 
Ce sa alegeti? DJ, Formatie sau Taraf? De ce nu toate? Ideal este sa gasiti o formula care sa imbine aceste 3 elemente pentru a multumi pe absolut toata lumea, usor de spus, imposibil de facut!
 
Aici apare urmatoarea problema, gasesti usor formula de Formatie + DJ sau cea de Taraf + DJ, dar niciodata DJ + Formatie + Taraf. Acest lucru se intampla fiindca difera foarte mult tipul de instrumente folosite intr-o formatie fata de cele folosite intr-un taraf, precum si genurile muzicale abordate.
 
Si atunci ce faceti, ce optiuni aveti pentru un program diversificat? Propunem spre analiza urmatoarele 3 variante:

• Formatie cu DJ, formula care are ca avantaj, faptul ca poate canta multe genuri muzicale, dar are si marele dezavantaj ca nu poate sa cante muzica populara si lautareasca ca la carte.
• Taraf cu DJ, recomandarea noastra este sa alegeti aceasta formula, deoarece este bine cunoscut faptul ca muzica populara, lautareasca si de petrecere live face cu adevarat atmosfera, iar un taraf adevarat stie sa cante si coveruri. In cazul in care doriti melodii pe care acesta nu le are in portofoliul muzical intervine cu usurinta DJ-ul.
• Formatie, DJ si Taraf separat, pentru cei care nu se gandesc prea mult la costuri, dar sa fim seriosi, oare renteaza?

De asemenea trebuie sa ii dati libertate DJ-ului/Formatiei/Tarafului cu privire la programul muzical fiindca are mai multa experienta decat dumneavoastra si simte pulsul publicului, reusind astfel sa alterneze programele muzicale pentru a asigura reusita evenimentului. Nu doriti sa inceapa programul de hore, din cauza anumitor decalaje neprevazute, atunci cand se serveste masa, doar fiindca este „conform orarului prestabilit”, ar fi inutil, strică tot planning-ul evenimentului!

Concluzionand, ganditi-va si dumneavoastra din proprie experienta ce va amintiti de la alte nunti? Cat de buna a fost mancarea, cum arata sala, ce aranjamente florale erau pe mese sau ce frumos a fost ornat tortul? Bineinteles si aceste lucruri conteaza destul de mult, dar noi credem ca mai degraba va amintiti cat de buna a fost muzica, mai precis SPECTACOLUL si cat v-ati distrat pe ringul de dans!
Formatie de nunta TARAF VRANCENII
7. Faceti dansul mirilor mai special:
Aici puteti sa dati frau liber imaginatiei, de ce sa faceti clasicul vals cand aveti zeci de variante care poate va sunt mai potrivite? Tineti cont ca in acest moment veti fi in centrul atentiei, asadar faceti ceva memorabil, care sa va placa!

8. Nu neglijati comoditatea vestimentatiei:
Acest aspect este foarte important, mai ales pentru viitoarele mirese. Alegeti rochia mult visata, chiar daca nu este foarte practica si comoda, pentru biserica si prima parte a nuntii. Fotografiile facute acolo le veti purta ca amintire tot restul vietii. Dar va recomandam sa luati in calcul tinuta numarul 2 mai lejera pentru restul petrecerii, ca doar doriti sa va si distrati si sa dansati la propria nunta. De asemenea, nu neglijati faptul ca si mirele trebuie sa fie in ton cu tinuta dumneavoastra si trebuie sa se simta bine in hainele alese!
 
9. Externalizarea de sarcini:
In cazul in care nu ati optat pentru o firma de wedding planning, solicitati ajutorul familiei in ziua nuntii pentru orice mici sarcini care trebuie duse la bun sfarsit. Voi trebuie sa fiti in centrul atentiei, nu sa alergati de colo-colo. 

Faceti nunta mult visata la care sa va simtiti bine in primul rand voi, fiti indrazneti si incercati lucruri noi, nu va temeti sa mai si sariti peste anumite traditii daca nu va plac... este momentul vostru de glorie, dar totusi nu uitati sa luati in calcul si dorintele invitatilor, TOATA lumea trebuie sa se simta bine pentru a fi un eveniment memorabil!
 
Articol scris de TARAF VRANCENII


Taguri: muzica nunta formatie nunta organizare nunta servicii foto video nunta muzica de petrecere

Follow Us



Voteaza articolul: nota 1nota 2nota 3nota 4nota 5(0/5, 0 voturi)

Comentarii(0)
Trebuie sa fii logat pentru a comenta. Apasa pentru a te loga in cont!
Furnizori

Ai nevoie de un fotograf, o florarie sau un machiaj la tine in judet sau nu neaparat?

Forum
Rochii de mireasa la...

Intra pe Malika Fashion[...]

Re: Ce faceti pentru a...

eu merg la cosmetica in fiecare luna si este super. ma simt atat de bine cand plec de acolo

Re: Porumbei albi la...

si mie mi-ar placea

Re: Ce alegeti pentru...

makeup artiste sau hair-stiliste de pe internet

Re: DILEMA: CE ROCHIE...

o rochie lunga eleganta ?i un toc mic ar fi super!