Organizarea nuntii: Interviu cu Agentia Banner

10424 afisari

Agentia BannerAgentia Banner a fost pionier pe piata romaneasca. Cum v-a venit ideea infiintarii unei agentii de organizat nunti?
Asa cum ati spus, suntem una din primele agentii de pe piata romaneasca. Totul a pornit de la nunta unui prieten al meu, caruia am vrut sa-i fac o surpriza. Atunci am venit cu 5-6 porumbei si le-am dat drumul in spatele mirilor. Toata lumea a ramas impresionata... Din acel moment a pornit ideea mea de organizare a nuntilor, iar apoi au aparut comenzile. Asta se intampla in anul 2000. M-au inspirat si doua filme: "Tatal miresei" si "Wedding planner". A fost greu la inceput, dar cu rabdare, munca si multe emotii uneori, am pus pe picioare o agentie.
 
Vorbim de o agentie cu o vechime foarte mare pe piata nuntilor. Cum puteti rezuma in cateva cuvinte trecutul, prezentul si viitorul acesteia?
In trecut, mai precis cand am inceput activitatea, a fost foarte greu. Nu stiam drumul pe care trebuie sa il urmez, nu exista pe piata o agentie concurenta de la care as fi putut sa ma inspir... In prezent sunt foarte multe agentii, in jur de 100, insa agentii serioase sunt foarte putine... doua-trei sau patru... cateva... Foarte multe spun ca sunt agentii, pe cand, de fapt, este vorba de o florarie, un cameraman care a invatat sa faca un set de baloane si asa mai departe. Foarte multi studenti au inceput sa filmeze pe la nunti si, neavand experienta si nici aparatura performanta, au dus la o scadere a calitatii serviciilor de organizare a nuntilor si astfel au scazut performantele. In viitor as vrea sa se creeze o legatura intre noi, marile agentii, si printr-o astfel de asociere, sa facem aceasta piata a nuntilor mai puternica si mai performanta. Sunt convins ca in acest mod vom influenta (inspira) si piata nuntilor din alte tari, precum Bulgaria, Moldova, Rusia etc.
Agentia Banner a inceput deschiderea unor liste de cadouri. Pe aceste liste mirii asaza produsele si firmele de unde vor sa fie cumparate respectivele produse, pe care si le doresc. Ulterior, invitatii vin si consulta aceste liste pentru a le oferi mirilor ceea ce si-au dorit. Pentru a se ajunge la aceasta mentalitate in Romania (sa se renunte la prea cunoscutul plic cu bani), trebuie sa se depaseasca un prag psihologic.
 
Prin ce servicii v-ati impus pe piata?
Cand am inceput activitatea, am impartit segmentul de piata si ne-am indreptat catre publicul de mijloc si, astfel, i-am castigat pe cei care nu prea aveau bani si din acest motiv nu lucrau cu agentii. Acesta a fost principalul motiv datorita caruia ne-a crescut numarul de nunti. Unul din serviciile cu care ne-am impus pe piata (serviciu unic, de altfel) il reprezinta porumbeii.
 
Prezentati cateva motive pentru care cuplurile ar trebui sa apeleze la agentia dumneavoastra.
Agentia Banner ofera servicii complete pentru organizarea unui eveniment. Am dat dovada de forta, deoarece suntem capabili sa organizam un eveniment de pe o zi pe alta. Avem 15 angajati profesionisti, tineri, dintre care 6 sunt wedding planneri, un wedding coordonator, care primeste informatii de la wedding planneri si mai multi colaboratori, dintre care 11 cameramani, 11 fotografi, 11 DJ. Suntem singura agentie de pe piata care detine propria limuzina.
 
De ce griji scapa clientul cand apeleaza la o agentie?
Prima grija de care scapa clientul este partea financiara, fiindca preturile sunt foarte mici. A doua grija ar fi stresul cotidian al organizarii unei nunti, pentru ca noi le preluam sarcinile, iar ei pot veni in orice moment cu modificari care nu le-ar mai da lor batai de cap. Wedding planner-ii mei ajung sa se imprieteneasca cu mirii.
 
Cum arata o zi de munca a unui wedding planner in Agentia Banner?
Ziua de munca a unui wedding planner este foarte stresanta. Incepe la 8 dimineata si se incheie la 10 seara. Sunt clienti care prefera sa stabileasca intalniri dimineata, altii dupa amiaza, iar cu altii stau pana seara tarziu. Insa aceasta munca este si plina de satisfactii, mai ales cand primim si felicitari scrise.
 
Care sunt tendintele in 2006 si ce schimbari se prevad in anul 2007 (decoratiuni, servicii speciale, tipuri de nunti)?
In acest an a crescut numarul de nunti organizate prin agentii. Mirii au renuntat sa-si organizeze singuri nunta. Sunt la moda nuntile in aer liber, se poarta foarte mult florile si decoratiunile florale, s-a mers foarte mult pe bordeaux, lila si verde in decorarea salilor. Am avut nunti la care fiecare masa a fost personalizata: mese mai sobre pentru parinti si persoanele mai in varsta, mese vesele pentru tineri, mese cu tematica poetica (idee a Agentiei Banner) etc. In 2007 se vor pastra aceste tendinte, iar restaurantele vor pierde teren in favoarea spatiilor libere (desi a crescut numarul de sali in Bucuresti). In 2006 au fost probleme in gasirea restaurantelor, dar din 2007 va disparea aceasta problema. De asemenea, in 2007 va scadea numarul nuntilor, asta si pentru ca in 2006 au fost foarte multe nunti. Viitorii miri vor fi mai exigenti, iar asta va face bine acestei piete, deoarece vor rezista doar agentiile serioase.
 
Povestiti-ne despre un eveniment marcant intamplat de-a lungul existentei Agentiei Banner.
Mi-e foarte greu sa spun un singur eveniment, pentru ca au fost mai multe nunti frumoase. Acestea sunt nuntile cu tema, nunti asupra carora mirii si-au pus amprenta. Am avut nunta pe motociclete (mirele se ocupa cu tunning auto), am mai avut o nunta la care totul arata ca o margareta: tortul, aperitivul, ringul de dans, chiar si mesele erau in forma de margareta (pe Margareta Paslaru insa nu am putut sa o aducem; ea mai lipsea de la acea nunta). Am avut nunta pe vapor, o croaziera pe Mediterana, o nunta pe Dunare (mai exact o croaziera din Giurgiu pana la varsarea Dunarii). In cazul unei astfel de croaziere, capitanul vasului are puterea de a-i cununa pe miri.
 
In viitorul apropiat, ce le pregatiti clientilor d-voastra?
Avem o surpriza pentru viitorii miri care consta in cresterea calitatii serviciilor. Acestea vor fi mult imbunatatite. O sa fim mult mai aproape de client, iar agentia noastra, dedicata clientului, ii va deveni prietena. Wedding plannerii agentiei Banner sunt mai intai prietenii mirilor si abia apoi vanzatori.


Taguri: organizare

Follow Us



Voteaza articolul: nota 1nota 2nota 3nota 4nota 5(0/5, 0 voturi)

Comentarii(0)
Trebuie sa fii logat pentru a comenta. Apasa pentru a te loga in cont!
Furnizori

Ai nevoie de un fotograf, o florarie sau un machiaj la tine in judet sau nu neaparat?

Forum
Rochii de mireasa la...

Intra pe Malika Fashion[...]

Re: Ce faceti pentru a...

eu merg la cosmetica in fiecare luna si este super. ma simt atat de bine cand plec de acolo

Re: Porumbei albi la...

si mie mi-ar placea

Re: Ce alegeti pentru...

makeup artiste sau hair-stiliste de pe internet

Re: DILEMA: CE ROCHIE...

o rochie lunga eleganta ?i un toc mic ar fi super!