Ultima vizită a fost: Acum este 20 Apr 2024, 05:57


Ora este UTC + 2 [ DST ]




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Ce sa alegem la nunta: Formatie sau DJ?
MesajScris: 10 Sep 2015, 18:43 
Nou Venit

Membru din: 31 Ian 2013, 15:06
Mesaje: 9
Dragii mei,

Cu siguranta, v-ati intrebat de mai multe ori ce sa alegeti la nunta sau botezul vostru, formatie sau dj... ?!
Alegerea voastra trebuie sa tina cont de mai multe lucruri: bineinteles, pretul, dar si genurile muzicale pe care le-ati dori la evenimentul vostru, plus seriozitate, profesionalism etc;
Daca preferati rock sau cover-uri, in special, ar fi normal sa optati pentru o trupa de gen, dar ce va faceti cu restul invitatilor, care sunt amatori de folclor, de pilda?
Sa va luati si o trupa de cover-uri si una de folclor? Ei bine, daca va permiteti, de ce nu, ca doar nu va casatoriti sau faceti copii in fiecare zi, nu?

Dar daca nu aveti un buget suficient pentru asta?
Pai ramaneti cu dilema: sa va luati o formatie (muzica live 100%), sau doar un DJ (calculator 100%)?
Fiecare are avantajele si dezavantajele sale:

EU AM CATEVA RECOMANDARI INTERESANTE PENTRU VOI:

VAR 1: Formatie care sa cante folclor si care sa aiba si solista de muzica usoara - daca nu ajunge la pret excesiv;

VAR 2: Formatie in care solista sa cante si muzica populara si muzica usoara (mai rar, dar exista!!) si in acest caz, pretul va fi mai mic per ansamblu; deci, daca gasiti, nu ezitati sa o contactati!

VAR 3: DJ si un mini band ex : clapa, saxofon/acordeon, solista) - astfel veti avea mai multe beneficii simultan: aveti si rock sau alte genuri muzicale pe calculator, aveti si muzica live;

VAR 4: DJ si doua soliste - una de muzica populara si una de muzica usoara - bugetul va fi acceptabil;